« Snow White and the Red Dwarf / しらゆき姫と1人のこびと | トップページ | The free flow diary.../あるがままの日記 »

2007年10月 7日 (日)

PJ Dojo in Tsukuba / PJ道場in筑波

The warm atmosphere created by Sayaka-san and her Husband in their "Dan's Table" near Tsukuba was the perfect stage for the PJ Imagination dojo. We use to hold the monthly sessions in a very nice space we rent in front of Senzoku Ike but doing the same thing in a place filled with love like Dan's Table  is really much more powerful. Participants who use to attend the Tokyo sessions noticed the big difference...

Dscn0538

This experience gave me the strong desire that our activities can finally be held in a permanent location, in Tokyo, a place where we can have our own energy. It's the next dream we have with Yuri, create this kind of comfortable healing space with aromatherapy, sound and crystal therapy, imagination workshops etc...
Our imagination is working on it...

Many thanks to Dan's Table, let's do it again!

サヤカさんと旦那さまのおかげで 筑波近郊”ダンズ・テーブル”はとってもなごやかな雰囲気 PJイマジネーション道場にとって完璧な会場でした。 洗足池の目の前のとてもステキなスペースで、毎月定例セッションを行っていますが、ダンズテーブルのように心あふれる場所でのセッションはよりパワフルに。 東京でもセッションに参加したことのある人はその大きな違いに気がつかれたのでは…

この経験を通して私は強く感じたのです
東京でも、ある一定の場所で
私たちの持てるべきエネルギーを持てる場所で
定例セッションを行いたいと。
これは私たちの次の夢です
アロマテラビー、サウンド&クリスタル・セラピー、イマジネーション・ワークショップetc.…のある快適なヒーリング・スペースのようなものをつくってみたいのです。
イマジネーションを使って…

メルシー! ダンズ・テーブル
ぜひ、また。

|

コメント

 つくばでのPJ道場、ありがとうございました。
 洗足池での道場も良いけれど、空間の気とでも言えばよいのでしょうか、椅子や窓枠などなど私たちを取り囲んだ場所自体もとっても素敵でした。
 始まる前から、集まってきた人のエネルギーを感じました。
 パトリスさんたちと参加者たちという関係から、パトリスさんたち、Dan's tableさんたち、参加者たちという関係になっていっそう面白くなった気がしました。
 道場でのお話も、毎回違ってくるので、だんだん理解の仕方が変わってきました。一度きりより何度も通ったほうがいいという意味が分かりました。またきっと参加させていただきます!ぜひいろんな場所で行ってください。

投稿: asumi | 2007年10月13日 (土) 21時04分

I'm looking forward to your next stage!!!
It must be fun!!!

投稿: JUNKO | 2007年10月14日 (日) 19時29分

コメントを書く





絵文字を挿入