« Happy New Year from Fuji-San / 富士山からハッピー・ニューイヤー | トップページ | Bisou's Winter collection / ビズ ウィンター・コレクション »

2008年1月 3日 (木)

Catch your Dreams near Mount Fuji... / 富士山のふもとで… キャッチ・ユア・ドリーム

Img_2851


 

As our first event of the year in January will be a 2 days workshop just in front of the Lake Yamanaka very close to Mount Fuji, we felt that New Year's Eve was a perfect timing to feel the energy of the place where we will have the workshop and to say Hello to Fuji San.

The place for the workshop is a very relaxing small eco resort with cute organic farming installations, charming wooden cottages and a warm café restaurant with a smiling and loving young staff. In the morning of the 1rst we had the chance to participate in the traditional making of "o mochi" (japanese rice cakes), it was my first time and I must say it's an absolutely delicious moment as you can see on this slide show.

Our New Year's day near Mount Fuji

Fujisan and Yamanakako were apparently happy to see us (we had a very nice weather) and they both said they are waiting for our presence.
Wish you will be there for this event that will show you how to "catch your dreams".
Informations here

今年はじめてのイベントは
1月に山中湖の目の前で2日間のワークショップ
大晦日は その会場のエネルギーを感じられる
パーフェクトな機会でした、
そして富士山に ご挨拶してきました。

ワークショップの会場には 小さなエコリゾート
オーガニックの農園、かわいい木造コテージ、
そして いつもスマイル、温かいスタッフのいる
カフェレストランがあります。元旦の朝、私たちは
伝統的な”おもち”つきに参加しました。
私にとっては初めての経験、
まったく素晴らしいひとときで
このスライドショウの通り。

富士山と山中湖のお二方は
私たちの参上にご機嫌の様子。
(お天気も最高だったんです)
お二方とも私たちがやってくるのを待ちかねてます
”自分の夢をキャッチする”方法をご紹介するこのイベント
みなさんもぜひ来てくださいね。
インフォメーションはこちら

|

コメント

コメントを書く





絵文字を挿入