« Gardening Part 2/ガーデニングパート2 | トップページ | Merci Tokyo! »

2010年7月22日 (木)

Thank you so much.../本当にありがとう

Yuri and I want to thank you so much to have made this last month in Japan one of the most exciting period of our life...We are very grateful to have had the chance to meet so many of you for the first time, also it was a chance to say hello to others we already knew.This "Open house" have been like a one month long party. Singles, couples, children, babies, sometimes even 3 generations together visited us with joy and love and strangely almost every day have been a sunny day...Grace to you and to the contribution of our garden, our house and the universe it have been a beautiful time...
Thank you for being part of our story,
For All, thank you so much.
I will continue this blog, keep in touch,...
We wish you the most beautiful Life you dream of...
We are all ONE...
and the ONE is US...

Patrice & Yuri

日本でのこの最後の月は、僕たちの人生の中でもっとも刺激的なもののひとつになりました。本当に、みなさんのおかげです、ありがとう。ユリと僕はみなさんにとても感謝しています。
初めて会った人たちもたくさんいました。こんな機会に恵まれてほんと、うれしかった。それに、顔なじみの人たちにも挨拶できたしね。
この“オープンハウス”は、まるで一ヶ月がかりのなが〜いパーティ。ひとりで来た人たち、カップルで来た人たち、子ども達、赤ちゃん、そうそう3世代で来た人たちもいました。その人たちみんな、僕たちに喜びと愛を持って訪れてくれました。それに不思議なほど毎日素晴らしいお天気だった。みなさんに、そして僕たちの庭、家、宇宙に注がれた恵み。とても美しい時でしたね。
僕たちの物語の一部となってくれてありがとう。すべての人に感謝します。
このブログは続けていくつもり。どうぞこれからもよろしくね。
あなたが夢見る最高の美しい人生が、あなたの元にもたらされますように。
僕たちはみんなひとつ…そしてそのひとつが僕たち…

パトリス&ユリ

|

コメント

本日お約束の7時半にオープンハウスで購入した(お支払済)電話幾をピックアップに伺いましたがすでにホテルへ移ったとお隣の方に伺いました(*_*)
ご連絡いただけますか?

投稿: 森口 | 2010年7月22日 (木) 20時04分

Shimpai shinaide...Zembu kaiketsu ni narimasu...Communication busoku de gommennasai...
Love

Patrice...

投稿: Patrice | 2010年7月23日 (金) 00時18分

It was a few years ago when I heard your short comment on life on J-wave.

It struck me so suddenly , so much.

Since then, your words on this blog assisted me, little by little, to get away from fears and worries, to learn real joy of life, to learn oneness, and to feel LOVE that is actually everywhere...

So, I just wanted to say thank you so much, Patrice-san, for all the inspirations you've given me. Arigato & Ogenkide!

投稿: cheedee | 2010年7月23日 (金) 12時36分

パトリスさん&ユリさんのお引越しと、うちの新居への引越しが重なり、ステキなご縁でたくさんのモノたちを譲り受けることができました。
アフガンのカーペット、キッチンテーブル、お鍋、築地カゴBAGなどなど、楽しいモノがいっぱいで、日々の暮らしに彩を加えてくれそうです。
もっと早くお二人に出逢い、いろんな話をできたらよかったなーという後悔もありますが、これからもご活躍を楽しみにしています。
Japanese Special Music "Ching-Dong"が必要なときは、フランスまでおじゃましますからね!
本当にありがとうございました。

投稿: sato yumi | 2010年7月23日 (金) 14時59分

Arigato mucho!

投稿: Patrice | 2010年7月23日 (金) 18時16分

Arigato---!!
I love you!

Bon voyage!
emiko

投稿: emiko | 2010年7月23日 (金) 18時37分

LOVE U two very much:)
Hope your new charenge will be more success and Happy!

Enjoy your life!

xxooox

投稿: Ayano Ikai | 2010年7月24日 (土) 10時27分

コメントを書く





絵文字を挿入